راهنمای خرید لوله پلی اتیلن درجه یک
نوشته شده توسط : پارس زانوس

ویژگی‌های خاص و متفاوت لوله پلی اتیلن باعث شده که جایگزین لوله‌های چدنی و فولادی بشود. داشتن راهنمای خرید لوله پلی اتیلن اهمیت زیادی پیدا کرده است.  لوله پلی اتیلن با نام اختصاری HDPE از سال 1933 وارد صنعت شده است. پلیمرهای PE برای موارد مختلفی طراحی شده اند و در صنایعی مانند هوارسانی، گازرسانی، مخابرات، آبیاری و آبرسانی، کشاورزی، آتش نشانی، ساختمان سازی و مصارف دیگر به کار بروند. فشار قابل توجهی را می‌توانند درون خود تحمل کنند، کمتر رسوب می‌کنند و در مقابل شرایط محیطی به خوبی مقاومت دارند. لوله پلی اتیلن آبرسانی و نوار تیپ آبیاری، کمک خیلی بزرگی به کشاورزی و بهینه سازی مصرف آب داشته اند. 

صنایع مختلفی به این لوله‌ها وابسته هستند. اتصالات لوله پلی اتیلن باعث شده که نصب و اجرای آنها هزینه خیلی کمتری داشته باشند و در هر صنعتی از این لوله‌ها استفاده کنند. دلایل کافی برای خرید لوله پلی اتیلن را در این مقاله بررسی می‌کنیم.


راهنمای خرید لوله پلی اتیلن با نوع مصرف 

هر صنعتی می‌تواند از انواع لوله پلی اتیلن برای انتقال آب، فاضلاب، گاز و کابل‌ها استفاده کند، به این شرط که نوع انتقال و روش ان را پید کند. پلی اتیلن به دلیل مقاومتی که دارد می‌تواند حتی آب را در زیر دریا منتقل کند. یا به دلیل قدرت محافظتی که دارد، برای انتقال فاضلاب بدون نشتی به کار می‌رود. گاز و هوا به راحتی درون آن منتقل می‌شود، زیرا هیچ حفره ای درون آن ایجاد نمی شود. از آن جا که در برابر شرایط محیطی مانند نور خورشید و اسیدها و فشار خاک مقاوم است، برای کاورینگ سیم‌ها نیز استفاده می‌شود.

ادامه مطلب در راهنمای خرید لوله پلی اتیلن درجه یک 

 

 

 

 

 

.

 





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: